Zvolte stranu: 1-5 | 6-10 | 11-15 | 16-16

13.9.2016 Realita po brexitu: obchodní komora srazila odhady růstu

euro

Britská obchodní komora ve své první předpovědi od referenda o brexitu srazila očekávání hospodářského růstu Velké Británie pro letošní i příští rok. Ve vyjádření uvedla, že za snížením odhadů stojí zejména nejistota obklopující vyjednávání o vystoupení Velké Británie z EU a oslabení spotřeby. Recesi se však země podle předpovědí vyhne. Uvedla to BBC.

2.9.2016 HDP potvrzuje dobrou kondici ekonomiky, kterou táhne export automobilů

finance.cz

I přes zpomalení ekonomického růstu ve druhém čtvrtletí ukazují podle ekonomů dnešní data na velmi dobrou kondici české ekonomiky. Zpomalení je podle nich způsobeno především meziročním srovnáním, kdy vývoj loni byl významně ovlivněn jednorázovými vlivy, a nižší investiční aktivitou. Celkově by ekonomika měla za celý rok vykázat růst o 2,3 až 2,5 procenta, odhadují analytici.

9.8.2016 ČEZ spadl pololetní zisk o desetinu na 13,8 miliardy

euro mf

Čistý zisk energetické společnosti ČEZ klesl meziročně v pololetí o deset procent na 13,8 miliardy korun. Tržby se snížily o 5,6 miliardy na 98,9 miliardy korun. Provozní zisk před odpisy (EBITDA) činil 33,1 miliardy korun, což je proti loňskému roku pokles o 2,4 miliardy. Hlavním důvodem vývoje jsou nižší prodejní ceny elektřiny, tento vliv způsobil meziročně pokles o 3,2 miliardy korun. Výsledek je horší než odhady analytiků, kteří očekávali čistý zisk v rozmezí 14,7 až 15,6 miliardy korun.

8.8.2016 Čím dál více firem mění majitele

Čím dál více firem mění majitele

V  česku se letos prodalo 190 firem.

8.8.2016 Stavebnictví nedrží krok s ekonomikou. Brzdí ho i legislativa

Stavebnictví nedrží krok s ekonomikou. Brzdí ho i legislativa

České stavebnictví klesá kvůli nepřipraveným projektům v dopravní infrastruktuře, brzdí ho také legislativní překážky pro soukromé investory. Dalšími důvody jsou podle odborníků vysoká srovnávací základna z loňského roku a nutnost nových posudků vlivu na životní prostředí u některých velkých dopravních staveb.

Zvolte stranu: 1-5 | 6-10 | 11-15 | 16-16